Παρουσία και αναγνωρισιμότητα
Είναι πολύ σημαντικό για το κοινό της κάθε επιχείρησης που δραστηριοποιείται δημόσια να γνωρίζει την ύπαρξη, το όνομα και τη δραστηριότητά της και να έχει άμεσα διαθέσιμη τη δυνατότητα επικοινωνίας με αυτή.
Εικόνα, συμβολισμός & εδραίωση της υπόστασης και της φήμης της επιχείρησης
Η ταύτιση με το υπαρκτό, που δημιουργείται από την Εταιρική Ταυτότητα, παραπέμπει στην ασφάλεια, στην επιβεβαίωση και στην υπόσταση της επιχείρησης, επηρεάζοντας άμεσα το επίπεδο και τη φήμη της.
Οργάνωση, δομή και σταθερότητα
Ένας τίτλος εργασίας όπως «B2B – Υπεύθυνος Πωλήσεων» στην επαγγελματική σας κάρτα, υποδηλώνει την ύπαρξη προϊσταμένου και υφισταμένου προσωπικού, αλλά και την ύπαρξη τμημάτων. Έτσι δημιουργείται η βεβαιότητα της δομής, της γνώσης και της εξειδίκευσης.
Σωστή εσωτερική λειτουργία της επιχείρησης
Το προσωπικό της επιχείρησης αποκτά συνοχή και αναγνώριση. H εταιρική ταυτότητα επιτυγχάνει την ένωση του προσωπικού σε ομάδες και τονώνει το πολύ σημαντικό για αυτούς, αίσθημα ένταξης και αναγνώρισης, που με τη σειρά του λειτουργεί ως κίνητρο απόδοσης και παραγωγικότητας.